Isteriku isterimu

Hari ini adalah hari yang paling gembira bagi aku kerana aku telah dinaikkan pangkat yang lebih tinggi dari sekarang. Untuk membolehkan aku memegang jawatan baru tersebut, aku dikehendaki menghadiri kursus di Kuala Lumpur. Minggu hadapan aku dijadualkan menjalani kursus selama dua minggu disalah sebuah hotel di Kuala Lumpur.

8220;Semua pakaian abang dah Mas sediakan dlm beg pakaian tu8221; Terdengar suara isteriku dari dalam bilik tidur, memang sejak ia mengetahui aku akan berkursus dia telah menyiapkan segala kelengkapan dan menyediakan pakaian yang secukupnya untuk aku di Kuala Lumpur kelak.

8220;Emmm....geli ler banggggg....8221; Renget manja isteriku bila aku mencium tengkuknya dari belakang, aku meneruskan dengan memeluk pinggangnya dan terus mengucup bibirnya.

8220;Ala... abang niee... macam tak ada ari lain jer....8221;Balas manja isteriku, kerlingan matanya sungguh manis . Tangan aku beralih keatas dan meramas buah dadanya. Kedua-dua buah dadanya aku ramas perlahan-lahan kadang-kadang mengentel-ngentel punting susu. Isteriku memang tidak suka mengenakan coli sewaktu berada dirumah.

Aku terus merebahkan isteriku keatas katil dan kami bergomol dan berkucupan diatas katil. Tangan aku yang tak tahu duduk diam terus membuka baju T yang dipakainya, dan terus menghisap punting susu silih berganti. Sambil tangan aku terus meramas buah dadanya. Isteriku mencapai gulungan kain sarung yang aku pakai dan membuatkan ia terurai dari gulungannya. Dengan senyuman ia melurutkan kain sarong yang aku pakai kini aku benar-benar telah dibogelkan oleh isteriku. Senyuman manis isteriku masih lagi terlekat dibibirnya, sambil meninggalkan aku keseorangan diatas katil ia menghampiri almari pakaian dan mengambil sesuatu .

8220;Nak guna nie....8221; Pinta isteriku manja sambil memeluk aku dari belakang. Punting susunya yang mengeras terlekap dibahagian belakang aku. Tanganya merangkul pinggang aku sambil menunjukkan dildo yang agak lama tidak kami gunakan.

8220;Ok... bak sini....8221; Aku mengambil dildo yang dipegang oleh isteriku dan terus membalikkan badan kearahnya, kini muka kami bertemu, aku terus mengucup bibirnya sambil menolak badan isteriku perlahan kearah tilam. Aku mengangkangkan kaki isteriku sambil tangan aku memasukkan dildo perlahan-lahan. Air mazi isteriku yang banyak membantu melicinkan kemasukan dildo kedalam farajnya.

8220;Emmm.... baaaannnn.....gggg........ssseeeddaappp.....8221;Rinti h isteriku bila dildo sepanjang 7 inci menjunam terus kedalam farajnya. Aku menarik dan menyorong dildo seperti lagak sedang bersetubuh. Setiap kali dildo dimasukkan kedalam farajnya desusan dan rengetan manja kenikmatan terkeluar dari mulut isteriku.

Hampir sepuluh minit berlalu tiba-tiba isteriku menjadi histeria, seluruh badannya menjadi kejang dan kedua kakinya terangkat sambil merangkul leher aku ia menjerit nikmat.

8220;Aaaauuuuwwwuuu......ooohhh.hooohhhh....ohhhhhh... ..eemmmmm8221; Rintih isteriku melayani nikmat yang datang akibat klimiks yang dialaminya.

Setelah badai klimiks nikmat reda aku mendatangi isteriku sambil meramas buah dadanya, aku memasukkan zakar aku dari arah belakang kedalam farajnya. Isteriku masih lagi lemah dan terus berdiam diri bila aku menyetubuhinya. Tiada sebarang reaksi yang terjadi hinggalah aku memancutkan airmani aku dicelah-celah punggungnya barulah aku nampak ia mula bernafsu semula, namun semuanya telah terlamabat, airmani aku telah terpancut. Aku terkapar keletihan dipeluk oleh isteriku yang menyedari aku telah keletihan. Kami terus tertidur dengan nenyaknya.

8220;Bang...bang... bangun bangg.....8221; Aku tersedar bila isteriku memanggil aku, jam didinding menunjukkan jam 5 pagi. Aku bergegas bangun ke bilik mandi membersihkan diri dan mandi wajib sekali.

8220;Jom minum dulu bang..8221; Isteriku memanggil sambil menuangkan air kopi kedalam cawan. Aku menghampirinya sambil memberikan ciuman dipipinya.

8220;Mas jangan pakai benda tu pulak bila abang tak ada....8221; Usik aku sambil mencuit peha isteriku manja.

8220;Ingat Mas suka sangat benda tu...8221; Balas isteriku menutup keinginannya sebenar. Aku faham benar naluri isteriku tetapi ia pendamkan mungkin kerana malu . Aku membiarkan sahaja tanpa membalas. Dihadapan pintu aku mengucup kening isteriku dan ia mencapai tangan dan bersalaman sambil mencium tangan aku dan terus mencium pipi aku.

Dua hari berlalu, Mastura merasa gelisah ia menuju kedalam bilik dan mencari DVD yang tersimpan didalam almari lalu memilih salah satu dari koleksi yang ada didalam almari tersebut. Ia terus membuka DVD dan terpapar video seorang lelaki negro bersama seorang wanita asia. Mata Mastura tidak berkelip bila melihat zakar negro yang sungguh panjang dan besar. Ia mula mencapai dildo yang berada disisinya dan mula berkahyal memainkan dildo dikelentitnya lama kelamaan dildo tersebut dimasukkan perlahan-lahan mengikut gaya negro yang memasukkan zakarnya kedalam faraj wanita asia.

"Jika awak mau lagi, letakkan kain kuning pada tombol kunci dipintu hadapan rumah kamu" Pesanan Ranjit dulu bermain semula didalam kotak fikiran Mastura. Segala kenangan sewaktu dirogol oleh Ranjit berputar ligat membuatkan nafsu ingin disetubuhi oleh Ranjit memuncak. Mastura segera masuk kedalam bilik stor dan mencari cebisan kain berwarna kuning yang tersimpan didalam stor lebihan baju raya anaknya. Setelah kain kuning diikat ditombol pintu mastura segera masuk dan berkemas.
Selang dua hari diwaktu senja mula melabuhkan tirai, pintu rumah Mastura diketuk, waktu itu Mastura masih didalam bilik segera mencapai kain batik dan terus berkemban menuju kepintu hadapan.

8220;Siapa tu.....8221; Sapa Mastura, namun tiada jawapan, kunci pintu dibuka dan Mastura menjengkukan kepalanya keluar, diluar berdiri seorang lelaki sambil tersenyum menatap wajah Mastura yang ayu.

8220;Saya ada nampak itu kain kuning...8221; Sahut Ranjit sambil menolak pintu perlahan. Mastura terkaku, dan terkejut tidak menyangkan yang berdiri dihadapan pintu rumahnya adalah Ranjit. Tanpa diminta masuk, Ranjit mencelah masuk dan mengunci pintu dari dalam. Sewaktu Ranjit mencelah masuk punting susu Mastura terkena sedikit dibahu Ranjit. Mastura hanya mendiamkan diri melihat Ranjit masuk dan duduk diatas sofa.

8220;Abang dan anak2 mana...?8221; Tanya Ranjit mesra sambil melepaskan punggungnya keatas sofa empuk Mastura.

8220;Abang kursus dan anak2 kat kampung...8221; Balas Mastura lemah sambil berlalu ingin kedalam bilik untuk menyalin pakaian.

8220;Eh...lu pakai nie sorang-sorang yer....8221; Jerit Ranjit sambil menunjukkan dildo yang dijumpainya diatas sofa. Mastura segera menerpa untuk mendapatkan dildo dari tangan Ranjit.

8220;Bak sini....saya punya....8221; Pinta Mastura dan Ranjit bingkas bangun dan meluruskan tangannya keatas sambil memegang dildo. Mastura terus merebut dildo dari Ranjit, namun tidak berjaya.

Ranjit segera merangkul pinggang Mastura erat dan melekapkan mulutnya keleher Mastura.

8220;Itu saya punya ler...8221; Rayu Mastura untuk mendapatkan dildo dari Ranjit, tiba-tiba kain kemban yang Mastura pakai terburai dan tersangukut diatas tangan Ranjit. Mulut Ranjit segera menghisap punting susu Mastura satu persatu. Tenaga Mastura kian lemah apabila buah dadanya diramas dan dihisap oleh Ranjit. Tanpa berlengah lagi Ranjit segera merangkul Mastura dan membawanya masuk kedalam bilik tidur.

Mastura masih tidak melawan, nafasnya kian tidak teratur. Diatas katil Mastura terkapar diulit oleh Ranjit setelah puas menawan puncak gunung Mastura, lidah Ranjit beralih perlahan-lahan kearah perut , pusat dan akhirnya biji kelentit Masutra menjadi mangsanya. Ranjit menjilat dan ada kalanya ia mengigit kelentit Mastura. Air mazi Mastura meleleh keluar dari celah-celah farajnya. Mastura memejamkan matanya menikmati kenikmatan dijilat oleh Ranjit.

8220;Awak cantik ...8221; Puji Ranjit sambil menanggalkan baju dan seluar yang dipakainya. Mastura membuka matanya sedikit melihat Ranjit yang sedang duduk diatas pehanya. Setelah semua pakaian Ranjit terlurut, ia merangkak kearah perut Mastura. Dengan tiba-tiba Mastura cuba menolak Ranjit yang sedang berada diatas perutnya namun tidak berjaya.

8220;Jangan ler begitu.... bertenang ler....8221; Pujuk Ranjit sambil beralih terus meletakkan zakarnya dicelah belahan buah dada Mastura.
8220;Eee... besar sangat ler....8221; Komen Mastura pada Ranjit bila ial melihat Zakar Ranjit dari dekat. Ranjit tidak mengendahkan komen Mastura terus menyorong dan menarik zakarnya dicelah-celah belahan buah dada Mastura.

Setelah beberapa minit berlalu, Ranjit terus menyiarap diatas badan Mastura dan zakarnya dimasukkan perlahan-lahan kedalam faraj Mastura. Setelah habis zakar Ranjit masuk terus menarik keluar.

8220;Auwww......8221; Jerit Mastura kegelian bila batang zakar ranjit mengenai biji kelentitnya.

8220;Awak punya masih ketat lagi... emm..... hhhuuu huuu...8221; Puji Ranjit sambil membenamkan zakarnya yang berukuran 8.5 inci panjang. Terangkat punggung Mastura bila seluruh zakar Ranjit terbenam didalam farajnya. Memang faraj Mastura terasa ketat kerana zakar Ranjit besar dan Mastura juga dapat merasakan kemutannya benar-benar mencengkam keseluruh batang zakar Ranjit.

8220;Oooooooo ooo.....uuuuuuuummmmmmm ooohhhhh8221; Jerit Mastura sambil memeluk pinggang Ranjit dengan kedua belah kakinya. Ranjit memberhentikan dayungannya untuk menikmati kemutan dari dalam faraj Mastura. Setelah Mastura lemah Ranjit meneruskan dayungannya, tidak lama selepas klimiks Mastura terangsang lagi, Ranjit memusingkan badan Mastura dan menyetubuhinya dari arah belakang. Ranjit sengaja tidak memasukkan zakarnya kedalam faraj Mastura, ia melalukan zakarnya dicelah faraj dan menyentuh biji kelentit Mastura.

8220;oho..ohohh..ohhh...uuummmumm....emmm..8221; Keluh Ranjit sambil merangkul pinggang Mastura erat 8211;erat dan melepaskan airmaninya diatas cadar diluar faraj Mastura. Diikuti dengan jeritan nikmat Mastura, seluruh tubuh Mastura dan Ranjit menegang kaku. Tidak lama selepas klimiks Ranjit zakar Ranjit kembali berdenyut kembali dan kali ini Ranjit tidak melepaskan peluang terus menusuk zakarnya kedalam faraj Mastura.

8220;Awak pandai main...8221; Bisik Mastura ketelinga Ranjit sambil mengucup dada Ranjit tanda kenikmatan yang tidak berbelah bahagi.

8220;Awak puas?8221; Tanya Ranjit ringkas sambil mendayung dengan perlahan-lahan . Mastura hanya mengangguk lemah. Matanya yang tidak terangkat cuba diangkat untuk melihat wajah Ranjit.

8220;Kejap lagi kita keluarkan sama-sama yer...8221; Ranjit mencadangkan agar ia dan Mastura mencapai klimiks bersama. Kemutan didalam faraj Mastura makin menjadi-jadi.

8220;oooo.....oohhh....8221;jerita Ranjit menahan air mani yang akan tumpah bila-bial masa sahaja.

Tidak lama kemudian tubuh badan Mastura menjadi kejang lagi, dan kali ini lebih lama sedikit dari sebelumnya bersama dengan Ranjit yang turut mencapai klimiks, bertalu-talu air mani Ranjit tumpah kedalam faraj Mastura.

Jam didinding bilik tidur menunjukkan 10.45 malam hampir 4 jam Ranjit mengerjakan tubuh Mastura, mereka tertidur dengan nenyaknya. Ranjit cuba untuk bangun tapi Mastura memeluk erat tubuh Ranjit enggan membiarkan Ranjit beredar.

8220;Duduk ler 3-4 hari lagi kat sini.... 8220; Pujuk Mastura manja pada Ranjit.

8220;Ala.. nanti awak halau kita...8221; Sindir Ranjit sambil bangun dari atas katil. Masih berbogel zakar Ranjit yang layu masih menampakkanketampannaya.

8220;Badan nie sakit, pinggang sakit, sapa nak urutkan?8221; Balas Mastura yang bangun dari atas katil tanpa seurat benang, berpimpinan tangan dengan Ranjit menuju ke bilik mandi.

8220;Awak punya nie memang panjang dan besar yek...8221;Puji Mastura sambil memegang zakar Ranjit yang mulai mengeras.

8220;Ngapa? Abang kasi tak bagus ka? 8220; Tanya Ranjit sambil membelai buah dada Mastura. Air paip mencurah membasahi badan mereka. Mastura mengambil sabun dan menyabun seluruh badannya dan Ranjit.

8220;Awak suka ker ?8221; Tanya Ranjit lagi. Mastura hanya menganggukkan kepala.

8220;Kalau suka...., ambil ler8221; Balas Ranjit sambil menarik punting susu Mastura membuatkan Mastura terjerit dan terus mencubit Ranjit.

8220;Besar sangat..., tak terpegang..8221; Komen Mastura sambil mengenggam zakar Ranjit.

8220;Tapi masuk boleh kan....8221; Balas Ranjit sambil memberikan kucupan mesra.

8220;Nak tengok puas-puas boleh tak?8221; Pinta Mastura sambil mengusap-usap zakar Ranjit. Tanpa sebarang kata, Ranjit hanya mengangukkan kepala tanda setuju. Ranjit berdiri dan Mastura mencangkung melancapkan zakar Ranjit dari arah depan. Air paip telah ditutup oleh Ranjit dan Mastura terus mengenggam zakar Ranjit erat-erat dengan melancapkan. Mastura dapat melihat air mazi Ranjit mula meleleh dan dijadikan pelicin oleh Mastura. Mastura menggunakan kedua-dua belah tangannya untuk melancapkan zakar Ranjit yang panjang .

8220;Awak tak pernah tengok ker?8221;Tanya Ranjit lagi sambil menahan kegelian bila kepala zakarnya dimainkan oleh Mastura.

8220;Pernah tapi tak sama.8221; Balasl Mastura pendek sambil terus melancapkan zakar Ranjit, hampir 15 minit baru Ranjit melepaskan air maninya kearah dada Mastura.

8220;Dah puas tengok?8221; Tanya Ranjit sambil tersenyum puas.

8220;Boleh ler... pekat yek.... banyak pulak tu....8221; Komen Mastura sambil menyapukan air mani Ranjit pada buah dadanya.

8220;hehehe...8221; Senyum Ranjit bangga sambil turut sama menyapu air mani keatas buah dada Mastura.

8220;Abang kalau tau..... mati aku...8221; Balas Ranjit lagi sambil membuka paip mandi.

Mereka terus mandi dan berlagak seperti suami isteri.
Post Title : Isteriku isterimu

Isteriku isterimu,

Isteriku isterimu

0 komentar

Poskan Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.